Δευτέρα, 06 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 15 Ιανουαρίου 2023
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Πρωθυπουργός: Ζητάμε πάρα πολλά από τους καθηγητές και τους δασκάλους και τους δίνουμε λίγα

"Η αλήθεια είναι ότι ζητάμε πολλά πάρα πολλά από τους καθηγητές μας και τους δασκάλους μας και δίνουμε λίγα Είναι κάτι το οποίο όσο θα έχουμε δημοσιονομικές ανάσες θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε".

Τη δήλωση αυτή έκανε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης , σε συνέντευξη στην εφημερίδα "Θέμα" και τόνισε: "Μία από τις μεγάλες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουμε στη δεύτερη τετραετία θα αφορά το μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων γιατρών και καθηγητών"

Ο Κ. Μητσοτάκης δήλωσε επίσης ότι μετά την πολιτική "Θα ήθελα, σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον να διδάξω".

Δημοσιογράφος: Θα μπορούσε η Παιδεία η ελληνική να είναι πολύ καλύτερη Αν είχε περισσότερα κονδύλια αν ακολουθούσαμε το μοντέλο της Φινλανδίας φέρ ειπείν Αφού η Φινλανδία έχει ένα εξαιρετικό μοντέλο γιατί δεν μπορούμε να το κάνουμε κι εμείς να το ακολουθήσουμε;

Κ. Μητσοτάκης: Κάνουμε πολλά πράγματα στην Παιδεία αλλά πρέπει να κάνουμε πολλά περισσότερα. Έχουν γίνει μεγάλες αλλαγές στην Παιδεία από τα Νηπιαγωγεία και από το γεγονός πια ότι έχουμε. Νηπιαγωγείο από τα 4 με αγγλικά από τα προγράμματα σπουδών και τα εργαστήρια σπουδών στα σχολεία που για πρώτη φορά διδάσκουμε μαθήματα έξω από το κλασικό πρόγραμμα τα οποία τα έχουν αγκαλιάσει και τα παιδιά και οι δάσκαλοι που τα διδάσκουν. Την έμφαση που δίνουμε στην τεχνική εκπαίδευση γιατί δεν γίνεται όλα τα παιδιά να πάνε στο πανεπιστήμιο. Ναι, πιστεύω ότι μία από τις μεγάλες προκλήσεις που θα αντιμετωπίσουμε στη δεύτερη τετραετία θα αφορά το μισθολόγιο δημοσίων υπαλλήλων γιατρών και καθηγητών.

Δημοσιογράφος: Γιατρών και δασκάλων καθηγητών;

Κ. Μητσοτάκης: Δασκάλων καθηγητών αυτό εννοώ. Διδακτικού προσωπικού. Η αλήθεια είναι ότι ζητάμε πολλά πάρα πολλά από τους καθηγητές μας και τους δασκάλους μας και δίνουμε λίγα.Είναι κάτι το οποίο όσο θα έχουμε δημοσιονομικές ανάσες θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε. Δηλαδή πολλές φορές ερχόμαστε κοιτάμε τον Προϋπολογισμό και λέμε: Δημιουργήσαμε ένα πλεόνασμα. Πού να το δώσουμε; Να κόψουμε φόρους ή να δώσουμε κάνα επίδομα; Οχι, κάποια στιγμή θα επενδύσουμε και στους ανθρώπους μας. Αρα κάποια στιγμή ο δημοσιονομικός χώρος τον οποίο θα δημιουργούμε θα πρέπει να μπορεί να οδηγεί και σε αύξηση σε καλύτερους μισθούς. Οπως οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα πρέπει να βελτιώνονται γιατί είναι ακόμα χαμηλοί έτσι και οι μισθοί σε κρίσιμες κατηγορίες δημοσίων υπαλλήλων πρέπει να αυξάνονται γιατί επιτελούν ένα πολύ σπουδαίο έργο.

Δημοσιογράφος: Υπάρχει όμως η κατάρα των πελατειακών σχέσεων Αυτό λένε σε ένα γκάλοπ τα παιδιά που φύγανε στο εξωτερικό Φεύγουμε λένε γιατί δεν είχαμε μπάρμπα στην Κορώνη.

Κ. Μητσοτάκης: Εγώ βλέπω πια μια Ελλάδα που γίνεται πιο αξιοκρατική μια Ελλάδα στην οποία έχεις περισσότερους δρόμους ατομικούς δρόμους διάκρισης Δημοσιογράφος: Έχετε φανταστεί τον εαυτό σας μετά την πολιτική;

Κ. Μητσοτάκης: Είναι και θεμιτό και υγιές να μπορείς να φαντάζεσαι τη ζωή σου μετά την πολιτική . Για μένα υπήρχε ζωή πριν από την πολιτική, εννοώ επαγγελματική ζωή πριν από την πολιτική, και είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχει και επαγγελματική ζωή μετά την πολιτική, έξω από την πολιτική, στις παρυφές της πολιτικής. Έχω πολλά ενδιαφέροντα.

Δημοσιογράφος: Όπως;

Κ. Μητσοτάκης: Θα ήθελα, παραδείγματος χάρη, σίγουρα κάποια στιγμή στο μέλλον να διδάξω.

Δημοσιογράφος: Να διδάξετε τι, Οικονομικά;

Κ. Μητσοτάκης: Να διδάξω τα αντικείμενα τα οποία με ενδιαφέρουν. Θα μπορούσα σίγουρα να διδάξω ζητήματα Δημόσιας Πολιτικής, αυτά κάνω εξάλλου κάθε μέρα. Θα μπορούσα, νομίζω, να μεταφέρω την εμπειρία για το τι σημαίνει ηγεσία σε εποχές κρίσης, σε εποχές μεγάλων δοκιμασιών. Θα μπορούσα επίσης μαζί με τη διδασκαλία να μελετήσω, να διαβάσω και να ασχοληθώ πιο επισταμένα με ακαδημαϊκά ενδιαφέροντα, με τα οποία εκ των πραγμάτων δεν προλαβαίνω να ασχολούμαι τώρα. Θα μπορούσα να ασχοληθώ με ζητήματα που έχουν να κάνουν, ας πούμε, με τον πολιτισμό, την κλιματική αλλαγή, την πολιτιστική διπλωματία. Έχω πολλά ενδιαφέροντα πέρα και πάνω από την τρέχουσα ελληνική πολιτική. Πρέπει να σας πω ότι είναι ενδιαφέρουσες αυτές οι ερωτήσεις, πλην όμως είναι σκέψεις που κάνω αραιά και πού, γιατί θεωρώ ότ η πολιτική ως μονόδρομος, ως επαγγελματικός μονόδρομος, ενέχει πολλούς κινδύνους. Κατά συνέπεια, πιστεύω ότι αυτή η δυνατότητα, να έχω στο μυαλό μου κάποιες εναλλακτικές διαδρομές για τον εαυτό μου, με βοηθάει να είμαι και καλύτερος πολιτικός

Πηγή: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 477 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Π. Αλιβιζάτος: Στο δρόμο για το Νobel;
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4377 ημέρες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Εκαναν νέα αρχή φεύγοντας στο εξωτερικό
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4377 ημέρες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Αδυναμία εκπαίδευσης των εισακτέων του 2012 δηλώνει το ΤΕΙ Πειραιά
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4377 ημέρες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Εάν μειώναμε τον πληθυσμό της Γης ....
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4377 ημέρες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Οι απίστευτες δυνατότητες του ανθρώπου!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4377 ημέρες
Σάββατο, 12 Μαΐου 2012
Πετώντας μαζί με τα γεράκια!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4377 ημέρες
Σελίδα 6199 από 6210 (37260 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6198
6199
6200
6201
6208
6209
6210
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης